Administratief beheer
Administratieve ontzorging voor VME’s
Eenmaal per jaar kom je met alle mede-eigenaren samen op de algemene vergadering van uw residentie. Een heuse organisatie waarvoor uitnodigingen verstuurd moeten worden, agenda’s opgesteld en verslagen genoteerd. Jou ontzorgen in die papiermolen is waar C-Syndic sterk in is. We treden op als secretariaat van je gebouw en zijn hét aanspreekpunt bij vragen van de bewoners of officiële instanties.
Maar ook andere administratieve taken nemen we graag voor onze rekening. Denk maar aan het opvragen en vergelijken van meerdere offertes bij herstellingswerken, het opstellen van duidelijke communicatie over zaken die de eigenaars of bewoners aanbelangen of het laten bijmaken van sleutels. Is er een wissel van eigenaars? Dan zorgen wij voor een vlotte overdracht.
Onze service in bullets?
- Aanspreekpunt bij administratieve vragen
- Brieven ontvangen en ondertekenen als vertegenwoordiger van de VME
- Notulen van de algemene vergadering opstellen
- Algemene jaarvergadering organiseren
- Uitvoeren en opvolgen van beslissingen van de VME
Benieuwd wat we voor jouw gebouw kunnen betekenen?
Ontdek onze overige diensten
Technisch beheer
Het onderhoud van je lift, het opvolgen van herstellingen en renovaties, en een inkomhal die fris ruikt? Wij zorgen voor een veilig en proper gebouw.
Juridisch beheer
Complexe verzekeringsdossiers uitklaren of bemiddelen met je bouwheer? Wij waken over je rechten en plichten als mede-eigenaar.
Financieel beheer
Herstellingen of renovaties op de planning? Wij boeken facturen netjes in en managen de gemeenschappelijke pot van je gebouw voor onkosten.
Technisch beheer
C-Syndic helpt je veilig en gezond wonen. Als syndicus zorgen we voor de technische installaties in je pand en managen we de gemeenschappelijke delen.
Juridisch beheer
Een nieuwe syndicus aanstellen? C-Syndic in Leuven beheert je vastgoed met een inhouse jurist. Reken op correct en grondig juridisch beheer.
Financieel beheer
C-Syndic in Leuven biedt vastgoedbeheer met oog voor de boekhouding. Facturaties inboeken, werkkapitaal beheren, reservekapitaal opstarten… Lees meer.